Sokan még mindig abban a tévhitben élnek, hogy az interneten a vásárlók csak a fizetett Adwords hirdetésekből jönnek. Ez egy nevetséges állítás! Vannak olyan cégek, akik azzal az indokkal hívják fel az embereket, hogy ne a keresőoptimalizálásra költse a pénzét, hanem az adwordsbe, mert csak abból jönnek neki vásárlók.
Ez fizikailag is lehetetlen. Az adwords ugyan olyan elven működik mind a keresőoptimalizáció. Csak annyi a kölönbség, hogy az adwordsért fizetni kell az organikus találatokért meg nem!
Ha egy ember beír egy kulcsszót a google keresőjébe, akkor 2 fajta találat jön ki. Az adwords és az organikus. Általában az első 3 az a fizetett Adwords hirdetés. Ezek után következnek az organikus találatok. Ha valaki egy organikus találatra kattint ugyan olyan eséllyel fog vásárolni az oldalon, mind az, aki a fizetett hirdetésre kattint. Ha valaki eljut az oldalra, független, hogy a fizetett vagy az organikus találatokból, ha vásárolni akar, akkor fog is!
A keresőoptimalizálás abból a szemponttól sokkal jobb, mint az adwords, hogy jóval olcsóbb!
Megosztás a facebookon